Post by mertprecubovdit on Feb 5, 2022 19:55:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Restaurant 2021 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Restaurant 2021 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig alle ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Restaurant 2021 2022 version ▞▞▞
Ganske bra. Grafikken bra. Så langt morsomt spill. Men i den andre restauranten er det nesten umulig å fullføre nivåer med mindre du har oppgraderinger som du ikke kan få med mindre du ser hver video for å doble pengene dine for å kjøpe.
Nyter å spille dette
Jeg elsker dette spillet, men det er bare én ting jeg ikke liker...hvordan jeg ikke får pengene mine jeg skylder og edelstener!! Vennligst fiks deretter syk gi deg fem stjerner! Oppdatering ... det verste etter meksikansk resturant ..
Fint spill å ha det gøy å spille Dette spillet🎮🎮🎮
Jeg elsker det takk
Bra og brukervennlig spill
Burgerbutikk åpen agha mattenkuthu
Dette spillet var morsomt i begynnelsen, så trengte den andre restauranten data som jeg brukte og ikke åpner ..har prøvd det mer enn en gang, det åpner seg fortsatt ikke ..dette er sååå irriterende ..jeg må avinstallere 😠
Artig søl
Beste spillet
Dcf😛🚭🚭🚭⏩
Det er et søtt spill
Flott
Bare startet så langt så bra
Den åpner ikke... laster laster laster...
Utmerket
Hvorfor får du ppl til å kjøpe flere kunder en slik. Du sender ikke enuff-kunder til å begynne med, og jeg brenner maten vår, så må bruke boostere. Det er juks og jeg trodde dette spillet skulle bli annerledes..feil...
Veldig bra
Moro
Beste
Avinstallerer😐(Gøy i begynnelsen, utfordrende nok, men 2 ting som fikk meg til å avinstallere)#1; på nivå 26 pizza house, vil spillet IKKE tillate meg å vinne på nivået/er et "må betale for å vinne". #2; (dette er det som presset meg til å avinstallere) ANNONSER er POLITISKE FORTELLINGER 😡 hold politikken unna gutter! Alvor!?? Det er tydelig at dette spillet er sponset av hvilket politisk parti! Spill er ment å være morsomme, ikke politiske fortellinger. Som en "SPILLPLATTFORM" har du dessverre og åpenbart solgt dine "sjeler". 👎
veldig morsomt spill jeg liker det mye som en pensjonert kokk, det holder meg underholdt
Telefon bomey
vanlig prob med spill nå kunder toooo slooow ikke enuff edelstener er få og gjort vanskeligere med lil i spillmanipulasjoner så trist nå flytter
Elsker dette spillet utmerkede oppgraderinger.
Gå tilbake til nivå 1 igjen
Bra, men vanlig type spill
Jeg likte å spille den, men etter at jeg var ferdig med den første resto 'smultringen', kan jeg ikke åpne nexr resto som er 'burgeren'. For en skuffelse 🙁
Jeg liker tilleggene
Ikke bra men ok
Liker det
Veldig bra spill, jeg er vant til raske tidsstyringsnivåer, føler at det skjerper hjernen. X
Fantastisk spill
Så stygg etterslep hver dag
Det er greit.....
Crazy Restaurant 2021 Žaid. automat. sym
Line Color 3D פנאי zrr
Folk bør spille i sitt eget tempo. Ingenting av dette gjør kundene sinte eller liker eller brenner mat eller kaster mat. Dette er et spill som ikke er det virkelige liv. Pluss på tidsstyring er tiden for kort. Dessuten gir vi oss ikke nok edelstener. Jeg ville gjort det til en 5, men det er alt du har der inne. Så vær så snill å bli kvitt den, så gir jeg den en høyere. Du blir ikke kvitt det.
Det er ganske gøy
En feil fra min side, og jeg fanget den ikke engang, men kyllingen i Burger-restauranten fungerer! Teamet på Crazy Restaurant, takk for at du kom tilbake til meg og beklager eventuelle ulemper, men med det sagt, selv med matvarene mine oppgradert, er nivåene umulige å slå, og jeg må ty tilbake til smultringrestauranten
Crazy Restaurant 2021 Žaid. automat. sym
Jeg liker dette spillet så langt
Jeg elsker virkelig dette spillet, fantastisk å spille og veldig vanedannende.
Super
Dette var bra
Utmerket morsomt og avslappende spill å spille. Tjen store penger
Nettopp begynt som den gjør forberedelsen uten å måtte røre den.. best av alt bare trykk.. må kunne velge kunde skjønt.
fint spill👍👍👍
hyggelig
Jeg liker dette spillet bedre enn det andre